Alle faste stillinger annonceres offentligt på skolens hjemmeside, jobnet.dk samt evt. i andre relevante medier/aviser.

Uopfordrede ansøgninger vil kun kunne komme i betragtning til kortvarige tidsbegrænsede stillinger.
Søger du uopfordret hos os, skal du sende din ansøgning pr. mail til post@horsenshfogvuc.dk

Vi søger pr. 1. juni eller før en multifunktionel medarbejder ca. 20 timer pr. uge

Du vil blive en del af et lille, men velfungerende team, der står for den daglige drift på skolen. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være som den ekstra hånd i kantinen, som hjælp i receptionen samt oprydning og vedligehold af skolens lokaler.

Den vi søger…
I vores kantine vil du indgå i et samarbejde med vores kantineansvarlige, samt assistere ved sygdom eller fridage. Du vil blive inviteret til at være med til at tænke nyt om kantinens udvalg af mad, du vil skulle hjælpe i produktionen samt skulle betjene vores kunder (elever og medarbejdere på skolen). Du må derfor gerne være en positiv og smilende person, eventuelt med kendskab til kundekontakt allerede. Har du hygiejnebevis, vil det være en fordel. Der vil også være oprydning samt rengøring i køkkenet.

Ved receptionen vil det være forfaldne opgaver i samarbejde med vores receptionist. Det kan være modtagelse af og oprydning i bøger ved skoleårets afslutning eller sortering af dokumenter og kontorartikler. Ved sygdom eller fridage vil det også indebære telefonpasning samt pasning af receptionen. Det vil derfor være en fordel, at du er vant til at bruge computer.

Oprydning og vedligeholdelse af vores lokaler vil være i samarbejde med vores ansatte i teknisk service. Det kan både være den daglige oprydning samt lejlighedsvise projekter. Det vil ikke være tungt arbejde, men du må gerne f.eks. kunne holde en pensel i hånden eller løfte en stol.

Arbejdstiden vil som udgangspunkt ligger fra kl. 10 til kl. 14 mandag til fredag. Der vil til tider være behov for længere arbejdstid, der så vil kunne afspadseres på andet tidspunkt. Dine ferier og afspadseringsdage vil i udstrakt grad følge skolens ferieplan.

Om skolen
Horsens HF & VUC tilbyder et bredt udvalg af kompetencegivende fag på både grundlæggende og gymnasialt niveau. Fleksible tilrettelæggelser gør det muligt for den enkelte elev at tilpasse sin uddannelse efter egne behov. Skolen har omkring 450 årselever og ca. 70 medarbejdere. Vi er en skole, som prioriterer samarbejde om og udvikling af undervisning og pædagogik for at skabe det størst mulige læringsudbytte for vores elever. Dette sker både gennem formaliserede udviklingsprojekter og gennem et glimrende uformelt kollegialt samarbejde mellem alle afdelinger.

Skolen ligger midt i Horsens kun 10 minutters gang fra banegården. Du kan læse mere om os her på hjemmesiden.

Information og ansøgning
Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller tilhørsforhold til at søge. Ansøgninger sendes senest den 3. april 2024 kl. 12.00 på gymnasiejob.dk

Samtaler holdes i uge 15 og 16.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem staten og 3F.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte uddannelseschef Dorit Eggert på de@horsenshfogvuc.dk