Horsens HF & VUC > Om skolen > Stillingsopslag > Stillingsopslag – kantineleder til Horsens HF & VUC

Print Friendly

Stillingsopslag – kantineleder til Horsens HF & VUC

Vi søger en dygtig kantineleder, der vil stå i spidsen for kantinen på skolen.

Ansøgningsfrist den 20. januar 2017 kl. 9.00.

Dine opgaver er at

  • Levere lækker, sund og varieret mad til elever, kursister og medarbejderne samt til møder og større begivenheder på skolen
  • Sikre stabil drift og udvikle driften i køkkenet
  • Menuplanlægning, indkøb og dialog med kunderne
  • Inspirere fagligt, udvikle og lede medarbejdere
  • Styre kantinens økonomi og løse administrative opgaver
  • Deltage i madproduktionen
  • Sikre et sundt, sikkert og rart arbejdsmiljø

Vi forventer at du

  • Har relevant faglig uddannelse/erfaring
  • Har erfaring med kantine- og personaleledelse
  • Er god til at kommunikere med medarbejdere og kunder
  • Har en ledelsesstil, hvor du lytter til og engagerer medarbejderne og kan træffe beslutninger og stå fast i ”modvind”
  • Har kompetencer i økonomistyring og har fokus på bundlinjen
  • Kender lovgivningen på området, herunder også arbejdsmiljølovgivningen

Om kantinen

Kantinen servicerer skolens elever, kursister og medarbejdere med mad, kaffe, drikkevarer og automatsalg. Der ud over serviceres Erhvervsakademi Dania samt øvrige virksomheder i Horsens Hus. Desuden leves mad til receptioner og andre særlige lejligheder på skolen.
Kantinen har en årlig omsætning på godt 2 mio.kr. Personalet består af tre fastansatte (incl. lederen) på ordinære vilkår, to medarbejdere i flexjob samt en medarbejder i praktikordning. Derudover tilbyder kantinen kortere praktikophold efter aftale.
Kantinen har tæt kontakt til skolens mange elever og kursister.

Vi tilbyder

  • Engagerede medarbejdere
  • Arbejdstid på 37 timer i gennemsnit om ugen. På grund af skolens ferieplanlægning vil den ugentlige arbejdstid i perioder være højere.
  • Mulighed for at udvikle driften af kantinen
  • Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst

Ansøgning

Vil du vide mere om stillingen, kontakt Økonomi- og administrationschef Lars Schou på 7929 5013.

Ansøgningsfrist den 20. januar 2017 kl. 9:00.
Tiltrædelse forventes at ske hurtigst muligt.
Send din ansøgning samt relevante papirer elektronisk til post@horsenshfogvuc.dk.