Kontakt os
Horsens HF & VUC
Holmboes Allé 1C
8700 Horsens
79 29 50 00
post@horsenshfogvuc.dk
EAN: 5798000556133
CVR: 29550948
Åbningstider – reception
Mandag – torsdag kl. 8.00 – 14.00
Fredag kl. 8.00 – 13.00
Parkering
Der er parkeringskontrol på skolens p-pladser. Gæster skal registrere deres nummerplade ved receptionen, dette kan også gøres, når receptionen har lukket.
Vejledning
Bestil tid til samtale med en studievejleder eller en SU-vejleder:
Retningslinjer for organisationers adgang til skolen
Ingen organisationer må møde uanmeldt frem på skolen.
Organisationer, der ønsker et besøg på skolen, skal inden besøget skriftligt eller pr. mail aftale indhold, rammer og tidspunkt for besøget med en leder på skolen, herunder hvilke aktiviteter, besøget indebærer. Aftalen skal medbringes ved besøget på skolen og fremvises efter behov.
Aktiviteter, debatter, budskaber og materialer i forbindelse med et besøg skal foregå i en konstruktiv tone og have respekt for mangfoldighed. Enhver form for racistiske, sexistiske eller andre diskriminerende budskaber er uacceptable. Aktiviteterne må ikke forstyrre undervisningen eller være i strid med skolens studie- og ordensregler.
Overtrædelse af disse regler kan medføre politianmeldelse.
Ophængning og uddeling af materialer
Ophængning af materialer med tydelig angivelse af nedtagningstidspunkt kan ske efter aftale med en leder. Materialer kan normalt hænge i op til 30 dage fra ophængningstidspunktet.
Materialer kan uddeles i skolens kantine efter konkret aftale af tidspunkt og varighed.
Organisationen er ansvarlig for at gøre klar og rydde op efter ophængning eller uddeling af materialer, herunder fjerne overskydende materialer og nedtage ophængte materialer.
Materialer, der ophænges eller uddeles uden forudgående aftale, fjernes øjeblikkeligt.
Afholdelse af møder
Skolen stiller efter konkret aftale et lokale til rådighed for en organisation, der ønsker mulighed for at mødes med eleverne. Der skal være adgang for alle elever til et arrangement, og møderne afvikles inden for skolens normale åbningstid.
Organisationen er ansvarlig for at gøre klar til og rydde op efter sådanne møder. Hvis oprydningen er utilstrækkelig, vil skolen forbeholde sig ret til at fakturere organisationen for ekstraordinære udgifter til oprydning og rengøring. Hvis mødet ikke afsluttes inden for skolens normale åbningstid, vil skolen forbeholde sig ret til at fakturere organisationen for ekstraordinære udgifter til vagt, rengøring og pedel.
Horsens HF & VUC, 26. marts 2021.
Skolens medarbejdere
Vælg en gruppe af medarbejdere eller søg efter enkelte medarbejdere.